woensdag 28 september 2011

Kleed wordt rok

Ik was onmiddellijk verkocht als ik het kleed zag. Dat het mij niet zou passen dat had ik al door. Vriendin M had het kleed gevonden op de rommelmarkt voor 50 cent (ik dacht 20 cent, sorry voor het verspreiden van verkeerde informatie). Voor zichzelf zag ze het niet zitten en zo kreeg ik het in mijn handen geworpen. Een ideaal naaiwerkje voor op Studio stik want deze maand was recyKleren het thema.





De sfeer zat er weer goed in op Studio stik...



De rok wou ik afwerken met rode boordstof. Zij gaf me een goeie tip om tot een goed resultaat te komen! Zo heb je snel resultaat wat ideaal is als je op zo'n avond meer zit te tetteren dan te naaien ;-)  





Foto 2 en 3 zijn genomen door Studio stik.

4 opmerkingen:

  1. Mooi! En alles zo mooi assorti in het rood !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik heb ook 2 rokjes met boordstof gemaakt en da's echt een tof en snel resultaat hè. En het zit nog eens zalig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Veronique! En je staat er keigoed mee! Binnenkort een winkeltje chez Vero? ;-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen