donderdag 17 juni 2010

20+1

Twintig weken en één dag geleden had ik geen kuisdrang maar een buttercup- drang!


Op woensdag 27 januari  hadden we bij S. afgesproken om ons tasje af te werken. Het was nog meer werk dan verwacht. Ik bleef maar door doen want hij MOEST af. Diezelfde avond om half twaalf was hij klaar. Foei voor een hoogzwangere vrouw nog zo laat op :-). Om middernacht lagen we in ons bed met een zalig gevoel want de "buttercup" was af en ook nog eens mooi!
MAAR maar maar.... 3u16, plop..... ik wist onmiddellijk wat het was... mijn vliezen waren gebroken!
Een goede zes uur later was Kas geboren!

20 weken later,


8 opmerkingen:

  1. schoon gerief, zowel Kas als de Buttercup!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, die handtas ga je nooit kunnen gebruiken zonder aan je zoon te denken. Fijn, zo'n herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai, wat een flink baasje al zeg!! Jammer dat hij nu geen meisje is, anders kon je hem later "dat handtasje geven dat mama maakte de avond voor ze van je bevallen is" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was ik al helemaal vergeten! Mijn tas is nog niet af twintig weken later.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flinke kerel al! En jij kan 20 weken wachten om die tas te tonen?

    BeantwoordenVerwijderen