woensdag 28 oktober 2009

Het resultaat

Zeven weken, elke maandag zijn we met z'n drieën trouw naar de naailes geweest. We wisten niet van voordien wat we zouden gaan maken. Spannend dus.
Het werd een mantel! Het patroon moesten we overnemen uit de knipmode van september.





'k Moet zeggen, 100% ben ik er nog niet overtuigd van. Het is uiteraard geen model voor een zwangere van zes maanden. ' k Zal hem nog eens passen na mijn bevalling en hem opnieuw beoordelen.



Zoals je hier kan zien (links van de foto) heb ik voor mijn kraag de binnenkant van de stof gebruikt. Nu ik het verschil zie met de middelste jas, had ik dat beter niet gedaan. Het is al een grote kraag en nu lijkt hij alleen nog maar groter.
Eens bevallen zal ik er wel een paar veranderingen aan doen.

1 opmerking:

  1. Hey!
    Ik vind mijn jas ook niet echt een groot succes (waarschijnlijk door de stof) maarrrr mijn schoonmoeder staat er heel mooi mee, dus ik zal hem voor haar afmaken (drie dezelfde jassen in één stad is mss ook wat te veel...)

    én mijn broekje is echt heel mooi gelukt (al zeg ik het zelf) hij is perfect voor een klein vriendje van 5 maanden, zonder rekker! Dus nu een paar maten groter voor het lieve kleine neefje die ik volgende week zal zien, JOEPIE!

    BeantwoordenVerwijderen